Wizyta tylko po wcześniejszym umówieniu!
Przypominamy, że na każdą wizytę w Sali Obsługi Klienta należy umawiać się internetowo lub telefonicznie. System umożliwia zarezerwowanie spotkania nawet kilkanaście minut przed planowanym terminem (o ile jest on dostępny). Prosimy o punktualne przybycie - nie wcześniej niż 15 minut przed zaplanowaną godziną. W przypadku spóźnienia powyżej 5 minut wizyta może zostać anulowana.
Instrukcja https://demo.bip-e.pl/download/28/598/Instrukcjaumawianiawizyt.docx
Osobiste załatwienie sprawy w Sali Obsługi Klienta jest możliwe jedynie po wcześniejszym umówieniu się. Każdą wizytę należy zarezerować!
Jak się umówić?
- internetowo: geopoz.iflow.pl
- telefonicznie: 61 8271 500
Jak obsługujemy klienta?
Obsługa w Sali Obsługi Klienta odbywa się:
- w poniedziałki w godzinach od 9.00 do 16.00,
- od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
W poczekalni obowiązuje limit osób oczekujących, dlatego prosimy o nieprzychodzenie z osobami towarzyszącymi.
Na terenie budynku przy ul. Gronowej 20 wszystkich klientów obowiązuje zakrywanie ust i nosa przy pomocy maseczki. Klienci, którzy nie będą mieli zakrytych ust i nosa, nie będą obsługiwani. Wyłączenia z obowiązku noszenia maseczek stosujemy według obowiązujących przepisów prawa.
Na bilecie podana jest godzina orientacyjna. Prosimy o punktualne przybycie - nie wcześniej niż 15 minut przed zaplanowaną godziną. W przypadku spóźnienia powyżej 5 minut wizyta może zostać anulowana.
Obsługa przez pracowników merytorycznych odbywa się:
- w poniedziałki w godzinach od 9.00 do 14.00 (a po wcześniejszym indywidualnym umówieniu się do godziny 16.00),
- od wtorku do piątki w godzinach od 8.00 do 14.00 (a po wcześniejszym indywidualnym umówieniu się do godziny 15.00).
Nieustannie polecamy zdalne sposoby załatwienia spraw.
Obsługa telefoniczna we wszystkie dni do 15.00.
Zachęcamy do śledzenia aktualnych komunikatów o GEOPOZie.
Wiecej informacji na stronie Ministrestwa Spraw Wewnętrzych: https://www.gov.pl/web/mswia