DEMO BIP.E.PL

Aktualnie znajdujesz się na:

Standardy Obsługi Klienta

 

Instrukcja dla pracowników ZGiKM GEOPOZ

Kształtowanie pozytywnego wizerunku Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ jest jednym z ważniejszych zadań naszej jednostki z zakresu komunikacji społecznej. W oparciu o Politykę Systemu Zarządzania i normę PN-EN ISO 9001:2009 zostały opracowane Standardy Obsługi Klienta, które mają podnieść jakość świadczonych usług, wzmocnić zaufanie klientów oraz wyrobić w nich przeświadczenie, że pracownicy ZGiKM GEOPOZ to profesjonaliści, służący wiedzą i poradą w załatwieniu spraw. Klient, przekonany o chęci niesienia fachowej pomocy oraz wysoce kulturalnej obsłudze przez zatrudnionych w ZGiKM GEOPOZ, odwiedzi nas z lepszym nastawieniem, a praca w życzliwej atmosferze ułatwi wykonywanie zadań nam samym.

widok na SOK

Standardy zostały podzielone na trzy części:

  1. Standardy Ogólne;
  2. Standardy Szczegółowe;
    1. obsługa bezpośrednia
    2. obsługa klienta z niepełnosprawnością, starszego, obcokrajowca
    3. obsługa telefoniczna i mailowa
    4. sytuacje nietypowe, przyjmowanie skarg i uwag
    5. badanie satysfakcji klienta
  3. Standardy Komunikacyjno-Wizerunkowe.

    Nowe standardy 

Uporządkowanie treści sprawia, że Standardy Obsługi Klienta stanowią swoiste vademecum dla zatrudnionych w ZGiKM GEOPOZ – w jasny i klarowny sposób przedstawiają oczekiwane zachowania pracowników w różnych sytuacjach. Dzięki przejrzystości zasad w nich zawartych mogą stanowić wymierne kryterium oceny pracowniczej.
Standardy Obsługi Klienta są wyrazem starań o udoskonalenie relacji klient – urzędnik. Ich opracowanie jest oznaką nowoczesnego podejścia do organizacji pracy i traktowania klienta w urzędzie.

Więcej informacji na stronie ZGiKM GEOPOZ 

Metadane

Data publikacji : 07.02.2022
Data modyfikacji : 07.02.2022
Podmiot udostępniający informację:
JSK Internet
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Demo2
Osoba modyfikująca informację:
Demo2

Opcje strony

do góry